آشپزی ملل

آشپزی ملل

آموزش آشپزی ملل

دوره آشپزی بین المللی برای آن دسته از افرادی تدارک دیده شده که علاقمند به یادگیری درست کردن انواع غذا های بین المللی هستند. همچنین آن دسته از افرادی که قصد راه اندازی یک رستوران مدرن و یک مرکز تهیه غذا را دارند، می‌توانند با شرکت در این دوره با پخت انواع غذاهای بین المللی آشنا شده و مهمتر از همه اینکه بتوانند پس از گذراندن این دوره و آشنایی کامل با طرز تهیه انواع غذاهای بین المللی، مدرک بین المللی آشپزی فنی حرفه ای را از آموزشگاه آشپزی بین المللی آریا تهران دریافت نمایند.

بهترین دوره آموزش آشپزی ملل را با معتبرترین سایت آموزش آشپزی ملل تجربه کنید. یادگیری آموزش آشپزی رستورانی تحت نظر بهترین سرآشپزهای تهران.

دوره آشپزی ملل فرصت مناسبی برای افرادی است که می خواهند علاوه بر یادگیری هنر آشپزی، از این هنر برای درآمدزایی و اخذ مدرک معتبر بین المللی آشپزی نیز بهره ببرند.

همان طور که در مقاله مهاجرت از طریق آشپزی در بخش مقالات وب سایت بیان شده است، آموزشگاه آشپزی "میزبان" بهترین فرصت را برای هنرجویان خود فراهم میکند تا

کشورهای پیشرفته دنیا مهاجرت کنند و رویای خودشان را زندگی کنند. در دوره آشپزی ملل بیش از ۱۰۰ آیتم آموزشی خواهیم داشت که در ادامه به معرفی برخی از موارد آن می پردازیم.

 

  • شناخت انواع گوشت
    • شامل: گوشت گوسفندی، گوشت گاو، آبزیان، ماکیان و ...
  • انواع مرینیت کردن گوشت
  • انواع غذاهای اصیل کشورهای جهان
    • شامل: شرق آسیا، هندی، آمریکایی، ایتالیایی و ...
  • قواعد و اصول آشپزی حرفه ای
  • فوت وفن های آشپزی
  • انواع سس
  • انواع گارنیش های مدرن
  • سایدیش های متنوع
  • انواع توری های خوراکی خاویار مصنوعی
  • شناخت میز ها و چیدمان میز ها برای رستوران ها
  • کنترل هزینه برای آشپزخانه ها و رستوران ها

 

شیوه آموزش در آموزشگاه آشپزی "میزبان"

در این دوره مواد غذایی توسط آموزشگاه آشپزی فراهم می شود تا هنرجو بتواند تمامی مراحل پخت و آماده سازی مواد غذایی تحت نظارت سرآشپز انجام دهد و یک تجریه عملی از کار را داشته باشد و در حین انجام کار مشکلات و اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شود، مشخص شود و این اشتباهات توسط سرآشپز رفع گردد تا هنرجو در پایان دوره یه یک تجربه کامل در زمبنه آشپزی ملل رسیده باشد و بتواند موارد آموزش داده شده در آموزشگاه آشپزی را در هر زمان و هر مکانی با کیفیت فوق العاده آماده کند.

مدت زمان دوره آشپزی ملل

این دوره در مدت زمان ۴ روز به صورت فشرده برگزار میشود. آموزشگاه آشپزی "میزبان" برای رفاه حال هنرجویان خود که از شهرهای اطراف برای فراگیری این دوره به تهران می آیند تصمیم گرفته است که این دوره که بیش از ۵۰ ساعت کار عملی و کارگاهی است را در مدت زمان ۴ روز به صورت فشرده برگزار کند.

تجربه نشان داده دوره هایی که به صورت فشرده برگزار میشه درصد یادگیری هنرجویان به علت پیوستگی مطالب و زمان به شدت بالا خواهد رفت و از طرفی هزینه های رفت و آمد و اقامت هنرجویان به شدت کاهش پیدا می کند

محل برگزاری دوره آشپزی ملل

این دوره در محل آموزشگاه آشپزی "میزبان" به آدرس " تهران ،،جنت آباد جنوبی.چهارباغ شرقی.پلاک 59واحد8

 

پیشنهاد ویژه آموزشگاه آشپزی برای هنرجویان

هنرجویان اگر به هر دلیلی در طول دوره احساس کردند که مطلبی رو به خوبی یاد نگرفته اند می توانند به صورت رایگان در دوره بعدی شرکت کنند.

مدرس دوره آشپزی ملل

این دوره توسط سرآشپز بین المللی و کارشناس صدا و سیما، استاد یاوری تدریس می شود. استاد یاوری مربی و آزمونگر رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور هستند.

داور المپیاد کشوری،کارشناس صنایع غذایی در مجلات و برنامه های تلویزیونی(به خانه برمیگردیم-جام جم)آموزشگاه آشپزی میزبان با مدیریت ایشان اداره میشود .

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید

مقایسه